חברת Bitmob מתמחה בפרסום למגזר הערבי והיתה הראשונה להכיל שיטות פרסום מתקדמות, אמינות ומדידות במגזר זה.
החברה פיתחה נכסי מדיה ובראשם רשת הפרסום "שופוני" הפרוסה ביותר מ-50 אתרים במגזר הערבי. Bitmob היתה הראשונה לנהל קמפיינים חברתיים בקבוצות הפייסבוק המובילות במגזר, מהלך שפתר בעיות אסטרטגיות למותגים בפעילותם במגזר הערבי.
חברת Bitmob השיקה בשנת 2013 רשת פרסום דיגיטלית במגזר הערבי – רשת shufuni.
הרשת פרוסה ביותר מ – 50 אתרים במגזר הערבי ומגיעה לכ – 700,000 משתמשים ייחודיים בחודש.
הפריסה הרחבה של הרשת מאפשרת ללקוחות המפרסמים בה להגיע בצורה ממוקדת לקהל היעד הרלוונטי להם במגזר הערבי ומאפשרת לפלח קהל זה למגזרים שונים: מגדריים, גאוגראפיים ועוד.
הטכנולוגיה המתקדמת של חברת Double click מאפשרת הצגת פרסומות לקהל ערבי ישראלי בלבד וקבלת נתונים אמינים ומדוייקים לתוצאות הקמפיינים. טכנולוגיה זו והשרות המקצועי והאמין ששופוני מציעה ללקוחותיה מציבים סטנדרט חדש בפרסום במגזר הערבי. כרשת הפרוסה לאורכו ולרוחבו של כל המגזר הערבי, שופוני אוגדת בתוכה מובילי דעת קהל רבים ומאפשרת ללקוחותיה להשיק בעזרתם מוצרים חדשים כנסיינים הכותבים באתריהם את חוות דעתם.